Soalan 10 jawapan


 



1) Dimana awak tahu kewujudan Geng fiQ'Ra? 
= Dari Group saye di FB






2) Apa tujuan awak join Geng fiQ'Ra? 
= Untuk mengeratkan silaturahim sesama kawan baru 

3) Apa nama sebenar awak? (jangan la tipu2. elok2 mak ayah bagi nama kan?) 
= Siti sarah Bt S.B Jefry Din

4) Berapa umur awak tahun 2012 ni? (jujur je. buat apa nak malu) 
= 12 tahun

5) Apakah cita2 awak selama awak hidup?
= Untuk menjadi Photographer yg terhandal ok(berangan)
    insyaallah. amiin ! 
= untuk membahagiakan ibu - bapa  
= nak jadi anak yg solehah buat ayah dan bonda tercinta dan nak menjaganya sewaktu 
= mereka sudah tua sebagaimana mereka menjaga saya ketika kecil :) 

6) Andai awak di fitnah sampai di heret ke penjara + hukum gantung, apa tindakan yg awak akan buat? 
= Saya akan mencari bukti untuk membela bagi pihak saya!(okey semangat)

7) Awak percaya tak rakan di alam maya? 
= Percaya x kot ,time kecik2 ,pernah lah jugak percaya tapisekarang tak.

8) Awak suka cabaran tak? kalau ya, contoh cabarannya? 
= x makan setengah hari.

9) Awak makan sehari berapa kali? 
= 3 kali pagi,petang dan malam.

10) Andai kata, ajal awak sudah makin hampir, 5 perkara yang awak akan buat sebelum awak meninggal dunia? 
= Meminta maaf kepada Ibu- Bapa saya atas silap dan salah saya
= Jumpa kawan-kawan mintak maaf untuk salah silap saya
= Tangkap gambar banyak
= Tulis Surat untuk orang yg tersayang
= Saya ingin pergi ke suatu tempat yg paling mengembirakan saya


No comments:

Post a Comment